srijeda, 9. kolovoza 2017.

100 Questions No One Ever Asks #1

Još prije nekih godinu dana naišla sam na Youtubeu tag 100 Questions No One Ever Asks na koje je odgovarala Marzia i od tada pitanja stoje u skicama i čekaju svoje odgovore. Dok skupljam misli kako napisati nešto suvislo o temama o kojima nitko ne govori, ajmo odgovoriti na pitanja koja nas nitko nikada ne pita.  :)



1. Do you sleep with your closet doors open or closed?

Nakon hrpe odgledanih filmova u kojima se zlikovci skrivaju u ormarima moja su vrata ormara uvijek zatvorena. Što je sigurno je sigurno. 😉 Btw. kakvi su ti filmski ormari sa škurama? 😆



2. Do you take the shampoos and conditioner bottles from hotels?

Prije jesam, dok nisam skužila da su ti hotelski najjeftini mogući, oni što se prodaju pod robnim markama na litre. Od tada uvijek nosim svoje, a hotelske ostavljam netaknute.

P. S. Postoji urbana legenda da postoje hoteli u kojima su šamponi i gelovi od Loccitanea, ali ja još u takvom nisam bila.

3. Do you sleep with your sheets tucked in or out?
Uvijek mi je plahta zataknuta ispod madraca. Inače se zarola i nema mi gore stvari nego usred noći popravljati posteljinu.

4. Have you stolen a street sign before?
Nije bilo potrebe.

5. Do you like to use post it notes?
Ne, jer se lako pogube. Stoga su mi draže bilježnice.

6. Do you cut out coupons but then never use them?
Ponekad.

7. Would you rather be attacked by a big bear or a swarm of bees?
Radije bih da me napadne medvjed. Čini mi se da bih lakše pobjegla i/ili podnijela ugriz nego stotine uboda.

8. Do you have freckles?
Nemam, iako su mi djeca s pjegicama preslatka 😍

9. Do you always smile for pictures?
Uvijek. Inače izgledam kao da sam nadrkana na cijeli svijet.
 



10. What is your biggest pet peeve?
Jel to znači koji mi je kućni ljubimac najmanje drag? Hmm, papige. Ne one što psuju, nego one što krešte. Ako ste poželjeli imati papigu, najprije provedite koji sat u kući nekoga tko ju ima.

11. Do you ever count your steps when you walk?
Uvijek kada hodam po stepenicama, inače ne.

12. Have you peed in the woods?
Naravno.

13. Have you ever pooped in the woods?
Kad te stisne.

14. Do you ever dance even if theres no music playing?
Rijetko.

15. Do you chew your pens and pencils?
Ne. Ravnalo ima bolji okus.

16. How many people have you slept with this week?
Samo s mužem.


17. What size is your bed?
Velikiiii 225 cm x 160 cm.



  18. What is your song of the week?


19. Is it OK for guys to wear pink?
Ok je da svatko nosi što ga je volja. Ja obično reagiram ovako. Jako zrelo, znam.

 


20. Do you still watch cartoons?
Ne, ali mislim da ću početi uskoro. 

21. What is your least favorite movie?
Svi oni koje nisam gledala, a počela sam. 

22. Where would you bury hidden treasure if you had some?
U šumi.

23. What do you drink with dinner?
Najčešće puno vode.

24. What do you dip a chicken nugget in?
U ništa. Meso uvijek jedem s povrćem.

25. What is your favorite food?
Fuži u umaku od divljači s dinstanim kupusom.

26. What movies could you watch over and over again and still love?
Zapravo ljubav. Zbog ove scene.




27. Last person you kissed/kissed you?
Muža.

28. Were you ever a boy/girl scout?
Ne. Kod mene toga nije bilo, inače bih.

29. Would you ever strip or pose nude in a magazine?
Ne.

30. When was the last time you wrote a letter to someone on paper?
Prije tjedan dana.

31. Can you change the oil on a car?
Provjeriti da li ga ima dovoljno i nadoliti da, a baš promijeniti ne.

32. Ever gotten a speeding ticket?
Ne, jer ne vozim. Ali vozačku imam.

33. Ever ran out of gas?
 Ne, jer ne vozim.  




34. What’s your favorite kind of sandwich?
Pecivo, tuna, majoneza i zelena salata.


35. Best thing to eat for breakfast?
Kruh i salamu, od svega ostalog mi na prazan želudac dođe slabo.

36. What is your usual bedtime?
22:30

37. Are you lazy?
Nisam.

38. When you were a kid, what did you dress up as for Halloween?
Za maškare sam bila klaun, kauboj, beba, duh, stara baba. To su bila vremena kada nismo kupovali kostime i maske nego smo ih sami pravili od stvari koje smo imali.
39. What is your Chinese astrological sign?




40. How many languages can you speak?
Učila sam engleski, njemački, talijanski, ruski, latinski i staroslavenski. Pošto mi je mama rođena u Sloveniji i tamo imam većinu rodbine odlično razumijem i slovenski.  Španjolski nažalost zbog sapunica iz 90-ih mi nikada nije ishlapio iz glave, ali je dobro došao kada sam na maturalcu upoznala lokalne dečke hahaha

41. Do you have any magazine subscriptions?
Ne, ali ne propuštam ni jedan broj Glorije i Storybooka.

42. Which are better: legos or lincoln logs?
Ovo drugo sam morala izguglati i nije mi baš nešto pa eto neka bude Lego ;)

43. Are you stubborn?
Smatram da nisam, ali ljudi oko mene bi vjerojatno rekli da jesam itekako.

44. Who is better: Leno or Letterman?
Obojicu sam pratila. Ne mogu se odlučiti.

45. Ever watch soap operas?
Nakon ovisnosti o meksičkim sapunicama u osnovnoj i srednjoj školi, odlučila sam da je to poglavlje za mene završeno. I eto, ponosno izjavljujem da nisam gledala ni jednu hrvatsku, tursku ni ikakvu sapunicu od 2000. do danas.




46. Are you afraid of heights?
Ne.

47. Do you sing in the car?
Ponekad.

48. Do you sing in the shower?
Nikad.

49. Do you dance in the car?
Ponekad.

50. Ever used a gun?
Da.



Do sljedećeg puta i sljedećih 50 pitanja


pišite
odgovarajte
komentirajte... 


Sve fotografije preuzete su s Googlea.

1 komentar:

Hvala na komentaru :)