petak, 7. listopada 2016.

Book tag

Evo još jednog taga. Ovaj put je red na book tagu koji je preuzet od Bitchy a koji je originalno sa bloga Totally Random & Co.




1. Knjiga ili e-knjiga?
Bez razmišljanja - papirnata verzija. Sa e-knjigama uvijek neke pizdarije - zaboravim da je čitam (papirnata verzija me podsjeća s ormarića), uvijek nekako shebem oznaku di sam stala pa ajd tražit (dobri stari papirnati bookmarkovi ne nestaju magično s mjesta), ako prođe nekoliko dana zaboravim o čemu sam čitala pa nema bacanja pogleda po stranicama jer se oznaka (bookmark) poremeti, a o tome da konstantno moram prilagođavati veličinu stranice... ma, ajd bok.
*Vjerojatno je stvar u tome da sam imala loš čitač (koji je eto bio tako loš da sam ga zamijenila za neloš parfem lol), nikako da pogodim pravu aplikaciju na mobitelu i u tome da ne kupujem e-knjige nego skidam neke skenirane knjige u pdf-u :P

2. Tvrdi ili meki uvez?
Meke jer se lakše lista kada ležiš na boku. Nisam od ljudi koji čitaju za stolom :D

3. Kupovina preko interneta ili u knjižari?
U knjižari, ali najdraže na sajmovima. Na sajmovima jer mi nitko ne dahće za vratom za razliku od prodavačica u knjižari. Ima nešto u "motanju" knjiga po rukama, bacanju pogleda na random poglavlja, veličini slova, mirisu...


4. Samostalna knjiga, serijal ili trilogija?
Samostalna knjiga.

5. Heroji ili negativci?
Negativci. Zanimljiviji su.
 

6. Preporuči podcijenjenu knjigu.
Vjerojatno su sve knjige koje ja čitam podcijenjene ili bolje rečeno nisu ono o čemu svi trenutno pričaju jer kategorički odbijam čitati takve knjige, ali eto... bilo što suvremeno hrvatsko... može za početak nešto od Ivane Simić Bodrožić ili Krešimira Pintarića.





7.  Posljednja knjiga koju si kupila.
Cesarićeve Pjesme - za poklon.

 8. Najčudnija stvar koju si koristila kao bookmark?
Ne znam jel spadaju u kategoriju čudnih stvari, ali sve što se nađe a može se iskoristiti - druga knjiga, neki račun, letak, krema za ruke, olovka, papirnata maramica, paketić žvaka...

 9. Polovne knjige - da ili ne?
Svakako jer se do nekih starijih izdanja niti ne može drugačije doći.

10. Tri omiljena žanra?
Autobiografije (memoari, eseji), putopisi i psihološki romani.


11. Posuditi ili kupiti knjigu?
Posuditi jer rijetko kada dvaput čitam istu knjigu, osim ako je riječ o klasiku, enciklopediji ili stručnoj literaturi pa takve kupujem. A i mjesta u stanu gotovo da više nema 😔

Izvor: pixabay

12. Likovi ili radnja?
Likovi, ali ako radnja ne valja neću ni doći do toga da bolje upoznam likove.

13. Tanke ili debele knjige?
Ni jedne ni druge... negdje sredina oko 200-400 str., ali zaista nije važno ni presudno pri odabiru.

14. Kraća ili duža poglavlja?
Apsolutno svejedno. 

15. Navedi prve tri knjige koje ti padnu na pamet.
Branko Ćopić - Ježeva kućica - moja prva knjiga/slikovnica :)
Pale sam na svijetu - prva knjiga (koju sam pročitala i morala prepričati knjižničarki - evo načina kako nekoga otjerati od čitanja)
Brlićkine Priče iz davnine - jednako fantastične kada sam i prvi put čitala i sada 20 i nešto godina kasnije.




16. Knjige koje te rasplaču ili te nasmiju?
Autobiografije su sklone da me natjeraju na jedno i drugo.

17. Fiktivni svijet ili realnost?
Realnost, što surovija po mogućnosti.

18. Adaptacija knjige u film ili seriju?
Može, pogotovo kada se radi o serijalu knjiga (Harry Potter, Gospodar prstenova...) inače baš i ne.

19. Knjiga koju preporučuješ svima?
Hrvatski pravopis. Jako zanemarena knjiga.

20. Knjiga koju trenutno čitam?
Nadine Gordimer - Priča moga sina.



 Neću nikoga tagirati, ali da bih voljela vidjeti vaše odgovore da, da, da
zato pišite 😀

Broj komentara: 6:

  1. Obožavam čitati ovakve tagove i jako puno toga imamo zajedničko :) Nikad neću zavoljeti e-knjige, previše volim taj ritual čitanja i osjećaj papira pod rukama, listanja, težine knjige u rukama...Nasmijala sam se na odgovor za tvrdi ili meki uvez, odmah sam se sjetila sebe prije nekih mjesec dana s ogromnom knjižurinom tvrdog uveza koja bi me doslovno poklopila svaki put kad bi čitala jer uvijek čitam na krevetu, probala sam u sjedećem položaju, ali naprosto nije to za mene :D

    I jooj Ježeva kućica, i moja jedna od prvih knjižica, još uvijek je znam čitavu napamet haha :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Već duže vrijeme čitam e-knjige i totalno sam se navukla. Čitam preko moba, a najdraža aplikacija mi je Aldiko. E-knjige je najbolje čitati u epub formatu; na netu imaš i programe za pretvaranje pdf-a u epub (jedino sad ne znam kako bi to funkcioniralo sa skeniranim knjigama).

    Slažem se za pravopis, bome priličan broj ljudi zanemaruje tu knjigu, ha ha ha.

    OdgovoriIzbriši
  3. umrla sam na 19. :D
    i da, imala si loš čitač :D
    kindle npr upamti gdje si stao s kojom knjigom, bez da mu kažeš da pamti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam se preporodila od kad sam našla dobru aplikaciju za tablet i čitam epub format (pdf je loš, njega uglavnom moraš zumirat, epub je odlično prilagođen) Puno više knjiga mogu čitati od kad ovako čitam jer pol knjiga koje želim pročitati ni ne mogu pronaći kod nas. Prije ovoga sam bila samo za papirnate, al nestalno mjesta u stanu xD

    OdgovoriIzbriši
  5. Ježeva kućica najdraža slikovnica <3
    Nisam nikad bila manijak za čitanje knjiga (makar bih voljela puno više čitati) tako da ovaj tag preskačem, ali ću ovih dana napisati onaj prijašnji u kojem si me tagala :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)