petak, 3. studenoga 2017.

Nivea EdT - priča o ljubavi

Svi oni koji me bar malo poznaju znaju za moju opsjednutost Niveom. Nije to ljubav, to je - moram imati sve što miriši na snježnobijelu kremu upakiranu u plavu kutijicu. 😁 Kod mene nema one priče... baba ju je koristila pa je koristim i ja. Zapravo u mojoj obitelji Nivea se uopće nije koristila. Žene jednostavno nisu bile od mazuckanja nikakve vrste. I onda sam došla ja - girly girl kakvu je mama poželjela. 😏



Niveu sam otkrila još kao djevojčica na plaži. Zapravo, dugo sam poistovjećivala miris ljeta s mirisom Nivee (sun). Doduše, trebalo je cijelo desetljeće dok sam otkrila da je to taj miris. 😍 Baš u to doba počela sam studirati i s vremena na vrijeme mogla sam si priuštiti i nešto malo kozmetike. Bila je sreća samo takva kada sam mogla kupiti Niveu, majušno pakiranje pa malo veće, pa losione i mlijeka za tijelo pa roll-on i dezodoranse. Osim kreme u plavoj kutijici ništa nije mirisalo tako i to me zapravo činilo jako tužnom jer sam stalno isprobavala nove proizvode ne bih li konačno našla onaj koji miriše baš po "plavoj" Nivei. I nekih 15 godina nakon, na tržište su izbacili deziće i roll-onove u plavom pakiranju s mirisom "the plave Nivee". Mom oduševljenju nije bilo kraja. U međuvremenu su pod nazivom Nivea care na naše tržište došli još i razni losioni i mlijeka za tijelo, nedavno i krema za ruke ulalala. Sad mi je to nekako normalno, ali svakim novim plavim proizvodom moja euforija je rasla. 😆

Fotka slučajno nastala za neku Niveinu nagradnu igru početkom 2016.


Početkom 2016. razni portali objavili su da na tržište izlazi Nivea Edt. Ooooooooooommmmmmggggggg, ako tada nisam pala u trans nikad neću. To je bio san snova 😍 Nisam pitala za cijenu, znala sam samo da ga moram imati. Sjećam se da sam pretraživala drogerije i istraživala gdje se može kupiti. Pošto ga nigdje nije bilo obratila sam se i Nivei Hr. 
I onda reality check - EdT je rezerviran samo za zapadno tržište i neće biti dostupan u našoj regiji. Onak wtf? Kužim di živimo, ali wtf ste uopće išli najavljivati nešto što uopće neće biti dostupno za naše tržište. Zašto ste me pobogu tako razočarali??? 😔Rekoh ako neće Muhamed brdu, onda će brdo Muhamedu 😜 Nabavit ću ga ja već nekako preko ebaya ili kako god!
I taman ja zatrudnjela. I smrdjelo mi i ono što mirisa nije imalo. Nivea... zbljuv, al onako doslovno. Rekoh, hebeš EdT treba ostati živ pored svih nemirisa - di ću si ja sad parfem nabavljati kad se ispovraćam i na miris trave ili kad čistačica pere stubište Ajaxom (ponedjeljkom i četvrtkom ujutro hahaha). Povraćanje i ostale radosti nisu prestale sve dok nisam rodila. A tada moraš držati bebu u naručju i di ćeš se špricati bilo čime... i tako Nivea EdT, ali i cijela moja kolekcija parfema pade u zaborav.



Prije dva mjeseca, početkom rujna pita dragi mene... što je ono bilo s Niveinim parfemom, je l' me prošla volja ili što. Rekoh - ma tko je razmišljao o tom parfemu kad nemam vremena niti se pošteno namazati kremom. Ali, rekoh, naravno da me nije prošla volja, ali kakve sam ja sreće više ga nema ni na eBayu. I zaboravim na taj razgovor. *(znam razliku između parfema EdP i toaletne vodice EdT) 

Međutim, moj dragi nije. Zapravo, počeo je tražiti taj EdT svugdje, od eBaya do Amazona pa sve dok se nije obratio austrijskoj podružnici Nivee jer je na njihovim stranicama pisalo da se može naručiti, ali samo ako je adresa dostave u Austriji. Pitao je može li taj EdT kupiti u nekoj Niveinoj drogeriji (Nivea Haus) u Austriji. Odgovorili su mu da su upravo pozatvarali sve Nivea drogerije i da može kupiti EdT jedino ako ima nekoga tko živi u Austriji pa da mu on pošalje u Hrvatsku nakon što ga dobije na kućnu adresu jer da ne šalju izvan Austrije - niti ako kao što je moj M. predložio plati sve moguće troškove poštarine, carine i slično. Pošto nismo nikoga imali u Austriji tu je bio kraj priče s EdT-om. Ja o svemu tome, naravno, nisam imala pojma.

Tada se u priču, rekla bih, umiješao prst sudbine. Iz Austrijske Nivee, moj dragi dobiva e-mail na hrvatskom jeziku od gospođe Lidije koja radi u bečkoj podružnici i predlaže da će nam ona privatno poslati miris u Hrvatsku. Moj M. se tada sjetio da uskoro ide poslovno u Prag pa da bi na povratku mogao proći kroz Beč (inače ide drugom rutom) i da mu gospođa Lidija rezervira EdT u njihovoj podružnici koja je pred zatvaranjem. Gospođa je pristala. Putovanje se iskompliciralo pa je M. nakon Praga morao skočiti još i do Nürnberga pa tek onda do Beča (550 km više od planiranog i puta kojim inače vozi) tako da je javio gđi. Lidiji da nažalost neće stići do 17 sati do kada je otvorena Nivea Haus i zahvalio joj na svemu. Gospođa je tada odlučila da tu ipak nije kraj i da će ona uzet EdT doma kako bi moj M. mogao doći kod nje u bilo koje doba. M. je došao u 22 sata u Beč, našao se s gđom Lidijom koja mu je osim EdT-a dala paketić sa svim mogućim Niveinim testerima, i to nakon 16 sati nakon što je krenuo taj dan na put, da bi u 2:30 ujutro došao doma po najvećoj kiši koja ga je cijeli put pratila, sav mokar jer je i kod nas pljuštalo, probudio me i rekao - nešto sam ti donio. Rekoh - ma nisi ništa trebao, najvažnije da si uopće došao živ nakon skoro 23 sata vožnje. I tada mi je dao Nivea EdT. Oooooooommmmmmmmmmgggggggggg 😍😍😍
Ostala sam bez teksta i samo gledala u njega ne vjerujući da ga zaista imam (ni miris ni takvog supruga). A tek kad mi je ispričao cijelu priču... od uzbuđenja uopće nisam više spavala te noći. 



Hvala, Martine, nije do EdT-a nego do namjere. Svi koji te znaju neće se iznenaditi tvojim činom jer znaju da ako postoji itko da od nemogućeg napravi nešto onda si to TI.  Svakim danom dokazuješ da bi za mene okrenuo nebo i zemlju. 
Hvala gđo. Lidija Vulić - ljudi poput vas čine razliku, mijenjaju svijet na bolje i vraćaju vjeru u ljude.
Hvala vama koji ste pročitali ovu priču (napisanu zbrda zdola od uzbuđenja 😀) i omogućili mi da s vama podijelim svoju radost 💗







Nisam beauty bloger pa ni sličice nisu ništa posebno. 
Nastale su tog dana samo kao uspomena i bez namjere da budu objavljene.

Broj komentara: 8:

  1. Ajaj, predivna priča! :) Ima da se svaki dan prskaš parfemom! :D Moji doma isto svi koriste Niveu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna,divna prica!Svaka cast muzu,j gdji Lidiji(ovako nesto mozes rijetko cuti)...Bas mi je drago da si nakraju dobila taj dugozeljeni parfem!I ja se sjecam pompoznih najava i onda ko i tebi,hladan tus kad su rekli da je samo za zapadno trziste,moja reakcija je bila ista.Nadam se da dobro mirisi:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Predivno miriše, baš kao krema u plavoj kutijici :)

      Izbriši
  3. Pročitala sam post čim si ga objavila, ali nikako da napišem komentar jer mi moje malo smetalo (tvoja imenjakinja) stalno želi pomoći pa lupa po laptopu :D :D.
    E to je prava ljubav <3 <3, bravo za muža!
    Meni je Nivea klasičan miris vrh, nešto savršeno, bezvremensko i nikad ga dosta :). Odlično je to što sad imaju sve više proizvoda s tim mirisom, a ne kao nekad samo mala plava univerzalna kremica. He, he i u mojoj kupaonici se sve plavi, a onda kad se natrackam od glave do pete to je posebna relaksacija :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ti je :))) I ja odmah čitam postove, a odgovaram kada stignem.
      Imenjakinja <3 Tako mi je awwwsome kad vidim da se netko zove kao ja, možda zato jer sam svoju prvu imenjakinju srela tek na faksu i tek kada sam počela raditi u školi skužila sam da to ime nije tako rijetko kao što sam mislila, očito je samo moju generaciju i nekoliko prije i poslije zaobišlo hahaha

      Izbriši
  4. Kakva priča i kakav suprug <3 Moja prva asocijacija na Niveu je plavo mleko za telo. Dugo sam mislila da je to jedino mleko vredno korišćenja :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)