četvrtak, 27. travnja 2017.

Što je potrebno kupiti za novorođenče #3

U posljednjem u nizu postova o stvarima koje su potrebne novorođenčetu pisati ću o DJEČJOJ KOZMETICI I SITNIM POTREPŠTINAMA te o ODJEĆI.



Kadica (ako je nemate u sklopu komode) Nama je ona u sklopu komode postala mala kada je D. navršio 3 mj. tako da savjetujem da je odmah bolje kupiti dužu i pliću kadicu nego kratku i duboku. Naša je kupljena u Bubamari. Prva četiri mjeseca smo ga kupali u kadici na stolu, a zatim smo kadicu stavili u našu kadu jer je počeo previše prskati uokolo. Kada je imao 8 mj. renovirali smo kupaonicu pa kadica više nije stala u našu novu kadu pa smo ga počeli kupati u našoj kadi. Otprilike u to vrijeme sam se posjeo pa smo ga počeli kupati tako da je sjedio u kadi. Razina vode i dalje mora biti jako niska - max. 10 cm.



Termometar za vodu (temperatura vode za kupanje treba biti 37°C)


Trljačice za kupanje su puno čišće od spužvi jer se mogu oprati u perilici. U Mulleru smo ih platili 8 kn.






Ručnici s kapuljačom (2-3 kom). Ovi iz Ikee su kvalitetni i isplativi.


Tetra pelene - za brisanje nakon kupanja, za podrigivanje na ramenu, za ispod glave dok beba leži. Najisplatljivije i najljepše na tržištu mogu se naručiti iz Mali anđeo butik.Većina kupuje 10 kom, ali pošto je moja beba rođena zimi i jako je puno bljuckala, mi smo se ipak osigurali sa 40 komada. 



Pamučne (tetra) krpice za brisanje prilikom kupanja, podrigivanja, bljuckanja, slinjenja...

Bebe i Lola baby istog su proizvođača, ali je razlika u cijeni 10 kn (Bebe 25 kn, Lola 35 kn), dok s BC baby krpice iz Baby centera 40 kn. Mi smo kupili od svih proizvođača po dva paketa i ove Lola, odnosno Bebe daleko su kvalitetnije od BC baby.



Škarice za nokte s tupim vrhom


Češalj za kosu (više služi za iščešljavanje tjemenica nego češljanje par vlasi s kojima se bebe rađaju 😆 Četku ne koristimo.



Šampon za kosu (najvažnije da ne izaziva suze ako slučajno završi u očima).

Baby ulje (2 kapi u vodu za kupanje i svakodnevno mazanje bebinih pregiba). Zbog lakšeg otvaranja Hippovo se pokazalo bolje od Johnsonsovog.




Krema za tijelo (za mazanje pregiba nakon kupanja)







Torba ili ruksak za bebine stvari koje ćete nositi npr. kada idete na pregled kod pedijatra. Torba se često dobije u sklopu kolica ili kozmetičkih potrepština za rodilište. Većinom kada se izvade stvari iz nje može poslužiti kao podloga za prematanje. Torba mora sadržavati:
  • jednokratnu podlogu za prematanje (bolje nego da vam se uneredi po torbi ako je koristite kao podlogu)
  • tetra pelenu
  • podbradnjak ili tetra krpicu za brisanje
  • rezervnu pelenu (najbolje dvije)
  • paket vlažnih maramica
  • kremu za guzu
  • vrećicu za prljavu pelenu
  • rezervnu odjeću (bodi i odijelce)
  • dudu varalicu i pripadajuću kutiju
  •  igračku

LINK na post što ja nosim u torbi za bebe.

ODJEĆA ZA NOVOROĐENČE

Moj maleni rođen s 50 cm robicu veličine 50 nije ni nosio, dok je veličinu 56 nosio mjesec i pol dana, dakle negdje dok nije imao 5 kg i 58 cm. Veličinu 62 nosio je otkad je napunio mjesec i pol pa sve do dva i pol mjeseca starosti ili 6,5 kg i 63 cm. Sada od 2,5 mjeseci nosi veličinu 68.
*Ne dajte se zavarati kada na robici veličine 62 piše da je za bebe od 3 mjeseca, a na veličini 68 da je za 6 mjeseci jer očito nije tako.

Preporučujem vam da krenete s veličinom 56 jer jedino ako je rođeno puno prije termina tj. puno manji od 3 kg i 50 cm može nositi odjeću veličine 50.


Prva odjeća koju bi vaše novorođenče trebalo sastoji se od:
  •  10 bodija (najpovoljniji su paketi od po 5 kom za 70 kn u C&A) i ako vaša beba nije rođena ljeti preporučila bih bodije dugih rukava


  • 5 jednodijelnih pidžama/kombinezona/tutica




  • 5 majčica (ako vam beba puno bljucka praktičnije je oblačiti ju u majicu i hlače jer na taj način kada se zbljucka trebate zamijeniti samo majicu)


  • 5 hlačica sa zatvorenim nogavicama bolje nego obične hlačice jer ćete inače morati kupovati i čarape (2-3 para je dovoljno), ali nije toliko do kupovine čarapa koliko do toga da će predio između hlačica i čarapica uvijek biti otkriven jer se beba miče i otkriva se.



  • 2 kapice - jedna tanja za poslije kupanja i jedna deblja za izlazak iz kuće


  • Nekoliko podbradnjaka (ako beba puno bljucka onda po potrebi i više, mi ih imamo 20) 😁Kasnije kad krene s dohranom beba će trebati više podbradnjaka. Postoji više vrsta. Za početak najboljima su nam se pokazali oni podstavljeni. Stavljaju se kada beba jede na bočicu i dok je budna da se ne izbljucka po odjeći.





  • cipelice za nehodače kako bi bebi bilo toplije u šetnji. 



  • Skafander - jako debeli i/ili tanji od pliša. Postoje ovakvi s nogavicama i bez nogavica - kao vreća ili pak za starije s  otvorenim nogavicama da se bebi mogu staviti cipele.



  • Ako želite možete kupiti i "frajerske" stvari za npr. posjete liječniku ili slično, ali to je vama na izbor. Za svakodnevno nošenje nisu baš udobne ni praktične 😄





 
*Računajte da se moj D rodio u siječnju, tj. da je zimska beba kada se robica sporije suši pa smo zbog toga nabavili neke stvari u većim količinama upravo zbog toga. Ovdje sam napisala koliko bi prosječno trebalo. Mi smo imali 15 bodija, 10 kombinezona, 8 majica i 8 hlačica, 2 kapice, 20 podbradnjaka, 1 cipelice za nehodače i obje vrste skafandera + 3 traperica/samterica i 3 pulovera i 2 trenirke. I sve je uspio iznositi jer ga je trebalo često presvlačiti zbog bljuckanja.


Trgovine u kojima mi kupujemo (s napomenom da kupujemo samo 100% pamučne stvari jer je naš D. alergičan na poliester kojim obiluje npr. odjeća u Kiku) i koje su se pokazale kao najpovoljnije su:
  • C&A (majčice od 30 kn, kombinezoni od 60 kn, 5 bodija-70 kn)
  • Emporium (tu kupujemo frajerske stvari jer ih drugdje nisam primijetila, ali imaju i posebno gornje i donje dijelove trenirkica po 30 kn, puloveri čak i po 20 kn)
  • dok se u Kids Corneru i Baby Centeru zna naći poneki odjevni predmet kad imaju sniženja
Više o odjeći i kozmetici za bebe pročitajte u ovom postu.

To je sve od mene na temu što je potrebno kupiti novorođenčetu. Navela sam sve i svašta, potrebno i nepotrebno, ali nadam se da sam vas svojim opaskama uz svaki proizvod potakla na razmišljanje ili pomogla u odluci da li vama to treba.

Sve fotografije su s Googlea.

Broj komentara: 6:

  1. Ja sam pravila spiskove još od petog meseca trudnoce da nesto ne zaboravim da kupim, do devetog meseca taj spisak je maltene popunio ceo blokčić, tako da slatke muke zaista a sve je tako lepo i toliki je izbor da ne znaš šta bi pre, pa sam išla redom prvo neophodne stvari pa onda one malo manje potrebne ali lepe i korisne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja. Ma otkad sam saznala da sam trudna skupljala sam i uspoređivala popise stvari i taman kad sve kupiš, onda ti još nešto treba.

      Izbriši
  2. Jako puno ti hvala na ovom popisu. Moja draga i ja uskoro postajemo ponosni roditelji male princeze (također D ) i ovo će nam uvelike olakšati pripremanje.

    Puno pozdrava

    Danijel - tatazna.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na komentaru - prvom muškom na blogu haha :)
    Drago mi je da sam mogla pomoći. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. To sto je prvi muski samo mi ide na ponos. Mora se tata prinuti za svoju princezu. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. A kako ste shvatili da je alergican na poliester? Ako može odgovor 😁

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)