nedjelja, 10. travnja 2016.

Zagreb auto show 2016.

Odabrala sam najzanimljivije nove modele 
automobile koje ne srećemo često na našim cestama.

Citroen C4 Cactus

Aston Martin

Audi E-tron

Audi R8

Bentley Continental V8

BMW i8

BMW X6


Doking Loox- autić s jednim prednjim sjedalom za vozača i 2 mjesta otraga



Hyundai Ionio


Lamborghini

Maserati

Mazda Koeru

Nije Renault Berlingo nego Mercedes Citan Tourer

Mercedes GLA

NIssan GTR

Opel Vivaro boje macchiata :D

Porsche 911 Turbo S
 
Porsche 911

Porsche Boxter

Rimac Concept One

VW Polo WRC

Škoda Fabia R5


Bilo je tu i motora...



...oldtimera...






 









...izložba maketara i muzeja policije...

jedna od brojnih maketa željeznice

Modeli vozila hrvatske policije do 1991. godine.




Vatrogasna vozila diljem Europe


i vani - auto cirkus :D







4 komentara:

  1. Baš su se potrudili!
    Neko vrijeme sam razmišljala o kupnji Cactusa, ove gume mi se čine kao spas od svih koji mi lupaju auto :)
    Zgreb auto show za mene je značio kašnjenje na posao par dana, traženje mjesta za parking jer su auti posjetitelja bili sparkirani po cijelom Novom Zagrebu, jedva prolazak kroz raskršća jer policija nije imala potrebu malo urigirati oko stotina auta koji su htjela baš na Velesajam.
    na stranu to, sviđa mi se ideja maketa i oldtimera, baš lijepo zaokruži cjelinu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mogu zamisliti tebe malu (barem se takva činiš na fotkama) u ogromnom Catusu :) Definitivno ima praktičnu stranu ova guma, ali zbog toga privlači pozornost di god ga vidiš. Inače, obožavam ovakve malo veće aute :)))
      Mogu mislit kakva je gnjavaža kad god je nešto na Velesajmu, a i rupa na Slavonskoj je pripomogla cijelom tom kaosu.

      Izbriši
  2. Oldtimeri mi se čine najzanimljivi :D
    A kraj Rimca se ovi ostali fensi šmensi skupi auti mogu samo sakriti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su oldtimeri najzanimljiviji :)))
      I slažem se da je Rimčev autić predobar!!!

      Izbriši

Hvala na komentaru :)