subota, 5. ožujka 2016.

Vlakom kroz Gorski kotar

Iz Rijeke do Zagreba, 4. ožujka 2016.









 





Cijena: prava sitnica za ovakav doživljaj.

Broj komentara: 8:

  1. snijeg :DD ma prekrasno :) jučer je kod mene padao i danas se već istopio..moram priznati da mi fali ta zimska idila

    OdgovoriIzbriši
  2. kkao tako jeftina karta?
    divan put, jednom sam putovala zimi iz Zg u Rijeku, zapeli smo u snijegu <3 i stajali par sati. sjećam se toga jer je sa mnom u kupeu bio netko tko je čitao Alkemičara, i pročitao ga, i ja sam zamolila da mi posudi, i dobila knjigu na par sati :) to je bilo još u vrijeme dok Coeljo nije bio toliko popularan i baš me zanimalo što ima za reći :)
    A put je bio divan. Putovanje vlakom je tako drugačije od ceste. Nadam se da si i ti uživala;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stalno imaju neke akcije i to uvijek neki dobar popust. Za Novu smo ulovili -50%, a sada -75% :D
      Uživala sam itekako, a tebi nije niti bilo loše kada si zapela. Nas su zezali da ćemo sigurno morati čistiti snijeg na pruzi kada nam je karta tako jeftina :D
      Inače, obožavam Coelha, sve sam njegovo pročitala.

      Izbriši
  3. Uf, ja baš nisam fan vlaka. Imam traume iz studentskih dana, u vlaku sam valjda upoznala najčudnije osobe u životu, ha ha ha.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivne slike :D
    Baš sam vidjela neki dan te jeftine karte, samo moram s dečkom dogovorit da se odemo malo vozit pa makar ostali u snijegu :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)