nedjelja, 3. siječnja 2016.

Moja 2015. u slikama (siječanj-lipanj)

Prošla godina započela je hladnoćom i niskim temperaturama
koje su se održale tijekom siječnja.



  Padao je snijeg, ali to nas nije zadržalo doma na toplome...

...već smo malo lutali...
(negdje oko Novog Marofa)

...skočili smo do Nagykanizse...

...samo da se prisjetim kako sam 90-ih tamo sa svojima išla u šoping...

...3-4 puta godišnje iz Istre, da usput guzica vidi svijeta i rodbine...

Putovalo se Gorskim kotarom...

...uz obavezno stajanje u Ravnoj Gori :)

Brat je maturirao pa smo feštali :)

Na proljeće prvi sam put išla istočno..

...od Zagreba





Muzej vazduhoplovstva Beograd 






Dolaskom toplijeg vremena...

...istraživali smo okolicu...

... i bili u Ključić Brdu...

...o čemu sam pisala u jednom od mojih prvih postova




Otvorio se Burger King u Zagrebu...

...jela se belgijska čokolada s lavandom...

...otvorila se sezona kupanja na moru <3



Broj komentara: 9:

  1. Baš lijep post, čovjek se začudi što je sve napravio u godinu dana kad se osvrne :) Dost ste se vas dvoje skitali :) Sad u nove skitnje! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se! baš lijep post :)
      I da, mislim da često zaboravimo što smo sve radili kroz neki period (recimo godinu dana), slike super podsjete da se dosta toga jest izdogađalo.

      Izbriši
    2. Thx, cure. Pišem dnevnik pa ga obavezno na kraju godine pročitam pa sam se tako podsjetila na sve ove lijepe stvari. A kako imam blog lijepo je sve sličice staviti na jedno mjesto. U drugom dijelu godine sam puno više skitala, ali o tome u sljedećem postu :)

      Izbriši
  2. Lijepe slike, svašta ste vas dvoje posjetili :D Namjeravala sam i sama napraviti takav post, ali se ne bih mogla odlučiti za najdraže slike jer puno volim slikati pa sam odustala. Jedva čekam tvoj drugi dio slika :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thx :)
      Joj, baš šteta. Volim preglede godine, ali dobro, barem imaš instagram post po mjesecima :) Nije ni meni bilo lako izabrati jer na svakom putovanju/izletu imam brdo slika, ali izabrala sam nekoliko na kojima se najbolje stječe dojam gdje sam bila.

      Izbriši
  3. Zanimljiva putovanja, bas lijepa. Ja nisam prošle godine nigdje bila dalje Splita no nadam se da ću ove godine to promjeniti

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne fotografije. Ipak, najposebnija mi je ova s vjenčanja, te naravno, ova iz Rastoka jer mi je dečko iz Slunja. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)