petak, 15. siječnja 2016.

Giveaway

Dragi moji, u povodu svog rođendana koji je za točno tjedan dana odlučila sam vas darivati.

Sve što trebate je lajkati Zimzeleni cvijet  i u komentar na Facebooku ispod objave ovog darivanja samo napišite svoje ime. Ako želite objavu možete podijeliti sa svojim prijateljima. Darivanje traje do 22.1.2016. u 12:00 :)

Nagrada: Labello Care and Color u nijansama Nude, Red i  Rose i Labello Original :)
O dobitniku odlučuje Random.com (sudionike unosi redom kojim su se prijavili) :)

Darivanje je otvoreno za Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju, BiH, Crnu Goru i Makedoniju :)

Nakon objave, dobitnik ima 48 sati da mi se javi sa svojim podacima u inbox na Facebooku (ja se kao stranica ne mogu javiti vama), nakon čega biram novog dobitnika.

Sretno!



Broj komentara: 9:

  1. Zar već godina dana? Čestitam! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije blogorođendan nego moj rođendan :)
      Hvala, svejedno ;)))

      Izbriši
    2. jao, oprosti! onda sretan rođendan! :))

      Izbriši
  2. Bilo bi jako lepo osvojiti ovakav poklon

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo napiši svoje ime u komentare na fejsu i postoji šansa :)

      Izbriši
  3. Plavo labelo upravo koristim, a ova nova nisam probala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Plavo labelo koristim otkad znam za sebe, a ova nova daju laganu boju.

      Izbriši

Svaki tvoj komentar mi je važan!