petak, 16. listopada 2015.

Rastoke ovih dana

Ako se sjećate prije mjesec i pol dana pisala sam o divnim Rastokama. Ovih sam dana ponovno bila u tim krajevima i krajolik je potpuno drugačiji pravi jesenski. Naravno i kiša koja neprestano pada već dva tjedna doprinijela je tome.


































Broj komentara: 12:

  1. Divne su Rastoke. bila sam tamo par puta, u različitim dijelovima godine, i uvijek sam uživala.
    I krasne su ti fotografije ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ovo mi je tek drugi put. Za sada samo ljeti i u jesen...ali ima vremena za doći opet :)

      Izbriši
  2. Rastoke su stvarno divne, zavidim ti što si imala prilike uživati tamo i u ovo vrijeme!

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne slike.

    Nedvno sam otvorila blog, ako želiš svrati
    Ivinsvet.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Rastoke su uvijek predivne, a ovolike količine vode samo predstavljaju koliku priroda ima moć nad nama :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Slazem se, kad pogledam tvoje slike, iznova me mpresionira velicina i moc prirode!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam cure na divnim komentarima. Šminkolina i Franka slažem se - moć prirode.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)