ponedjeljak, 20. srpnja 2015.

Što ima u posljednje vrijeme

Početkom mjeseca M i ja proveli smo vikend u Istri. Doduše, spavali smo u našem stanu, ali prvi put otkad smo preselili u VG da nismo trebali nešto raditi po stanu. Odlučili smo 3 dana iskoristiti za uživanje. Kupali smo se na moru, jeli smo vani i obišli smo nekoliko divnih mjesta o kojima ću vam pričati u narednim postovima.

 
Odlično raspoloženje nastavilo se i dalje jer smo M i ja proslavili 10. godišnjicu braka.


 Počastili smo se ručkom na ovom krasnom mjestu na Kaptolu.


Otišli smo u Budimpeštu što je već dugo bila naša velika želja, o čemu sam i pisala ovdje

frizura sprijeda

Nekoliko dana nakon povratka iz Budimpešte otišla sam na redovito bojanje i skraćivanje vrhova u frizerski salon. Centimetar-dva pretvorilo se u to da mi je frizerka predložila da napravim novu frizuru kako mi ne bi bilo vruće. I tako sam nakon 10 sekundi razmišljanja odlučila skratiti svoju do pola leđa dugu kosu na bob. Najbolje od svega da ja prije toga nisam ni pomišljala na šišanje. Jednostavno mi se u tom trenutku njezina ideja učinila genijalnom :) I nisam požalila jer mi je sada neusporedivo manje toplo.

iza


Pošto su temperature podivljale nije bilo drugog načina nego se suočiti s njima. Kako se tuširam nekoliko puta dnevno gel za tuširanje mi traje 3-4 dana pa sam se odlučila dobro opskrbiti za ovo ljeto. I prskanjem ovim sprejevima za tijelo nakon što kratko odstoje u hladnjaku je divota.




Zahvaljujući visokom tlaku koji mi je opet podivljao na ovim vrućinama kupili smo ventilator. Sad mi samo Bog može pomoći da ne pokupim prehladu ili upalu grla, ali bez njega je jednostavno bilo neizdrživo.

Ša se radilo kad se nije ništa radilo?

Čitala sam omiljene časopise

Izvor

i otkrila da postoji alternativa znojenju nad knjigom dok sjedim za stolom, a to je opušteno ležanje sa slušalicama i zvučnom knjigom Colleen McCullough - Ptice umiru pjevajući (u dometu ventilatora ofc ;)


Što ima kod vas novoga? Jeste li išli negdje? Na more, u planine, na gore ili u nizine? 😀


Broj komentara: 8:

  1. Super neka uživancija :)) Ja bi dodala još koje kino/predstavu, ali za to bi mi i trebalo više dana :)))) A Budimpešta, kao što sam ti već rekla, je predivnaaaaaaaaaaaaaa. Opet bih išla, samo je meni malo dalje :// Mene zanima ova knjižica jer ju nikada nisam čitala/slušala. Preporučaš čitanje ili?
    by Tratinčica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja bih opet u Budimpeštu da vidim ono što nisam stigla :)
      Ptice umiru pjevajući je više knjižurina nego knjižica jer kako u kojem izdanju ima 500 - 800 stranica, zato sam se i odlučila za zvučnu verziju :D U svakom slučaju preporučam je jer je jako zanimljiva. Ako želiš pošaljem ti ju na mail ;)

      Izbriši
    2. Imaš srpsku ili hrv. verziju? :) Pošalji da :)
      Zaboravila sam te pitati za Budimpeštu - tamo ima neki kafić (koji ja nisam uspjela ugurat u trodnevni raspored) gdje besplatno nude kikiriki uz piće, ali svi ljudi bacaju ljuske kikirikija po podu :) Ti zvuči poznato?? Neki ljudi su bili i rekli da je fora (znači, postoji :))
      by Tratinčica :)

      Izbriši
    3. Hrv. verzija, ali iz 80-ih pa ima nekih hrv.-srpskih riječi, ali teta divno čita ;)
      Prvi put čujem za to mjesto, ali zvuči fora hahahaha. Obavjesti me ako nađeš naziv kafića ili nešto više :)

      Izbriši
  2. Sretna vam deseta godišnjica! E kakvi su to sprejevi koji se drže u frižideru, trebam i ja tako nešto :D Gdje se to kupuje? xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3
      To su sprejevi za tijelo iz Avona. Ne trebaju se držati u frižideru, ali ja volim kad su hladni da me i osvježe osim što mirišu :)

      Izbriši
  3. Lijeeepooooo :))) I da, neusporedivo je manje vruće kad se ima manje kose! Lijepa ti je frizurica :)))
    A ovo sa sprejevima u frižideru je predobra ideja!
    Audio book kao zvučna knjiga! Lajkam prijevod!!! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :)