utorak, 16. lipnja 2015.

Bojanje za odrasle - Coloring for adults


Uvijek sam zavidjela vršnjacima koji su znali lijepo crtati jer ja sam bila jedna od onih rijetkih kojima su roditelji pomagali crtati za domaću zadaću. Hrvatski, engleski, matematika, pih... ali likovni - pa recimo da sam odahnula nakon što bit sat završio.



S druge strane, oduvijek sam voljela bojati. Doduše, tamo negdje početkom srednje škole bojanje je palo u zaborav jer sam si bila prevelika frajerica da bi se bavila dječjim poslovima.

Izvor: pixabay.com


Sve se promijenilo kada sam pred nekoliko mjeseci pronašla članak koji je govorio o bojanju za odrasle. Prva pomisao bila je bojanje čega??? - zidova. Već na drugu sjetila sam se kako sam obožavala bojati i kako je divna ideja da to rade i odrasli, a ne samo djeca. Mislim, zašto ne bi ako to nekome predstavlja užitak?
 
Izvor

Za bojanje ne morate biti posebno nadareni. Ma možete biti i antitalent. Važno je samo da imate malo slobodnog vremena i volju. I crtež koji si možete isprintati nakon što u Google upišete Coloring for adults i nešto čime ćete bojati - drvene bojice, flomastere... te omiljenu glazbu u pozadini.

moje bojice (i šiljilo)

Neki tamo stručni ljudi zaključili su da je ovo divan hobi koji snižava napetost i tjeskobu, stabilizira raspoloženje, povećava koncentraciju te zbog svojeg umirujućeg djelovanja može poslužiti i kao radnja koja pomaže zaspati. 



I ljudi slični njima shvatili su da mogu zaraditi na tome pa su osmislili bojanke za odrasle. Te su bojanke tek nešto drugačije od dječjih bojanki jer su detaljnije i sadrže neku poruku. U Hrvatskoj se za sada mogu kupiti ove bojanke za odrasle: Lisa Magano -  100 poruka smirujućih misli, 101 poruka pozitivnih misli i 150 poruka optimističnih misli, Johanna Basford - Tajni vrt, Začarana šuma i Millie Marotta - Životinjsko carstvo.

Izvor i preporuka za odličan blog


Bilo da se želite opustiti ili vratiti se na trenutak u djetinjstvo bojanje je super stvar. Na mene djeluje izuzetno opuštajuće. Tih pola sata dnevno što bojam jednostavno ne mislim ni o čemu. Doslovno mi mozak blokira sve misli i jedino je važno hoće li cvijet biti crven ili ružičast.

Moje kreacije

Bojenje crteža ipak sadrži dozu kreativnost jer ipak moramo odabrati boje koje nam se sviđaju i uklapamo ih na crtež kako se nama sviđaju. Na taj način nastaju jedinstvene kreacije.


Ako su do sada vaše žvrljotine završavale u smeću (kao moje), vrijeme je da ih izložite. Za početak na hladnjak, kasnije možda na magnetnu ploču, a možete ih i uokviriti ovakvim jednostavnim i jeftinim Ikeinim okvirima.

Izvor: Ikea


Da li vas privlači bojanje? Da li već bojate?


Broj komentara: 7:

  1. Evo, priznajem da nikada nisam čula za takve bojanke, iako - why not??? I ja volim bojanje, crtkaranje i svašta drugo. Dok sam prije, kao mala, radila stvari koje su me veselile, danas više biram aktivnosti od kojih "imam koristi". Ako moraš nešto odraditi, bilo bi dobro da to idem napraviti, a ne da se preventivno umirujem bojanjem :), iako bi najradije sama sebe zadavila nakon što završim s pisanjem nekog projekta u pola noći i onda zbog toga ne mogu spavati, i mislim si što sam zaboravila, jesam li sve napisala... Koma :/ Svakako odlično zvuči kao super poklončić za neku kreativnu osobu. Ono što mene trenutno zanima je dostupnost i cijena takvih bojanki, pa evo i za ostale koji razmišljaju kao i ja :)) 100 poruka smirujuće misli - bojanka dođe 79 kn i čak se može i prolistati!! Cool. Evo poveznice za radoznale: http://www.apm.hr/100-poruka-smirujuce-misli-bojanka/PR/176490,11165
    by Tratinčica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru. Link je u postu, ali ga vjerojatno nisi primijetila. Isto tako u postu su linkovi za besplatne predloške za bojanje s Googla i za Ikeine okvire.
      Slažem se da najprije trebamo riješiti obaveze, a ne ih odgađati makar pomoću naših hobija. A svi znamo koliko smo često tome skloni :D Ipak vrijeme koje nam preostaje lijepo je posvetiti nečemu što nas veseli.

      Izbriši
    2. Nisam uopće skužila poveznicu :) Znaš, mislila sam reći da bi ponekad, za naše bolje, trebali pustiti malo posao i pustiti vrijeme za takve stvari, koje doprinose našem miru, pa bismo i u miru spavali :)) Ovako, kada se maltretiramo zbog osjećaja "moram", ne završi dobro :/ Ali, super ideja! ! Stavit ću mužu na "to buy" list :D

      Izbriši
  2. ja sam nedavno otkrila bojanke za odrasle . divna stvar, i slažem se s tobom, treba pustiti dijete iz sebe i kreativnost koju sputavamo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da i ti uživaš u bojanju. Treba, bar ponekad :)

      Izbriši
  3. Zakon! Već sam ti komentirala u najnovijem postu, mislim da to mora biti super terapija. Pa vidim i po sebi. Najbolji antistres mi je uloviti se i crtati nešto s hrpom detalja. Moram se staviti pod terapiju jer sam toliko ugušena da švičem, a nemam pojma zašto mi nije palo na pamet ovako nešto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obično su najjednostavnije stvari najbolja antistres terapija mozak na pašu :D

      Izbriši

Hvala na komentaru :)