srijeda, 24. lipnja 2015.

Bled

Na Bledu smo ja i MM bili još u kolovozu 2011. (tako da vas ne iznenadi moja kraća kosa hahaha). Iako je od onda prošlo dosta vremena željela sam s vama podijeliti svoje iskustvo. 
Naš trodnevni boravak podijelila sam u četiri posta kako bih vam pokazala čim više toga. Bila bi šteta da ne vidite kakva nam je ljepota dostupna na samo 2 sata udaljenosti od Zagreba.


Bledsko jezero i pogled na Bledski grad
 


U pozadini je dvorac Bledski grad (ulaz 9 eura), a dolje su pletne - oko 7 m duge i 2 m široke lađe 
koje još od 12. st. prevoze posjetitelje na Bledski otok.


Bledski grad sagrađen je na strmoj uzbrdici 140 m iznad jezera u 11. st. 
U ovom dijelu se sada nalazi  muzej oružja koje se koristilo od 16. do 18. st.


 
S moje desne strane nalazi se stara tiskara s izložbenim prostorom.

 

Primož Trubar - slovenski protestantski reformator, otac slovenske književnosti i 
autor prvih dviju tiskanih knjiga na slovenskom jeziku
 
Pogled na Bled i Bledsko jezero


 
Bledski otok na kojem se nalazi crkva Marijina Uznesenja.  12 eura po osobi za pletnu i 6 eura po osobi za razgled otoka.
 

Odlučili smo se za vožnju kočijom oko jezera (40 eura). Predivno iskustvo i božanstven osjećaj.



 





 




 U postovima koji slijede bit će riječi o prirodnim ljepotama koje se nalaze u blizini, a koje često zbog toga jer nisu tako razvikana nama ostaju nepoznata.


Jeste li bili na Bledu? Kako ste se proveli? Jeste li usput još nešto obišli?


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru :)