četvrtak, 28. svibnja 2015.

Dan otvorenih vrata Hrvatskoga sabora

Prije nekoliko dana fejs me podsjetio da sam prije dvije godine bila na Prvom Danu otvorenih vrata Hrvatskog sabora pa kako se u subotu Sabor ponovno može obići odlučila sam podijeliti s vama svoje iskustvo i možda vas potaknuti da i vi iskoristite priliku.



Dan otvorenih vrata Hrvatskoga sabora prvi put se održao u svibnju 2013. i od tada se održava dvaput godišnje - oko Dana Hrvatskoga sabora, 30. svibnja (ove godine taj Dan pada baš na 25. rođendan), i uz Dan neovisnosti, 8. listopada.



Sabor se u subotu može posjetiti od 10 do 17 sati i za nije potrebna najava, ali pripremite se na duže čekanje. Mi smo u redu čekali oko sat vremena. Na ulazu ne treba pokazati nikakav dokument, ali treba proći kroz detektor metala i pokazati sadržaj torbice. Dakle, ne nosite sa sobom švicarske nožiće, turpije i slične stvari.

Spomen-ploča na glavnom stubištu
Ulazi se u grupama od oko 50 ljudi i obilazak traje oko 30 minuta. Ako ste među prvim grupama moguće da vas dočeka i Predsjednik Sabora :)


  Dvorana Josipa Šokčevića - Mala vijećnica gdje je 90-ih zasjedao Županijski dom




Dvorana Ante Starčevića u kojoj je uz portrete predsjednika Hrvatskoga sabora izloženo čuveno platno koji oslikava donošenje Božićnog ustava 22. prosinca 1990. godine.

 



Velika vijećnica


tj. Sabornica


Zastupnici su taj dan imali slobodno


pa sam iskoristila priliku da provjerim kako je to biti na njihovom mjestu :D

 



Svečane dvorane za protokolarne i službene sastanke i svečanosti.



Vidjelo se još puno toga, ali kako smo morali dosta brzo ići iz prostorije u prostoriju nisam sve uspjela slikati. Sve u svemu, jako zanimljivo iskustvo.

Nakon posjete Hrvatskome saboru preporučam vam laganu šetnju Donjim gradom koju sam opisala u ova dva posta:

i

Jeste li bili na Danu otvorenih vrata Hrvatskog sabora? 
Namjeravate li otići ove godine?


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru :)